دستگیری مالخر یکی از سارقان سابقه‌دار پایتخت

سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات فرمانده انتظامی پایتخت مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، یک مالخر سابقه دار اموال مسروقه در محدوده احسان شناسایی شد.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه دار است که ماه گذشته پس از طی دوره محکومیت پیشین خود از زندان آزاد شده و پس از یک ماه به سراغ اقدامات مجرمانه خود بازگشته است.

سرهنگ حشمتیان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم زمانی که ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند او را در حال حمل تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه خودرو مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: متهم در راه پله ساختمان محل اختفایش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰ قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن همراه، کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 454279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟