به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری"در توضیح این خبر، بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت از منزل به یک شیوه در محدوده شمال و شمال شرق تهران، ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که سرقت توسط یک نفر انجام شده است و سارق بدون تخریب درب ورودی ساختمان وارد ساختمان ها می شده و سپس از واحد مورد نظر سرقت می کرده است.

سرهنگ نثاری گفت: در این تحقیقات به دست آمد که سارق پس از اینکه مدتی منازل مسکونی را تحت نظر می گرفته و با اطمینان از عدم حضور اعضای خانواده در محل مسکونی با استفاده از کلیدی که از قبل در اختیار داشته، اقدام به سرقت از منازل می کرده است.

رئیس پایگاه چهارم در این خصوص توضیح داد: با توجه به پرونده های مشابه ای که از سوی مالباختگان در این پایگاه تشکیل شده بود، در پایش های اطلاعاتی مشخص شد، سارق مدتی در همان ساختمانی که مرتکب سرقت شده است به عنوان مستاجر سکونت می کرده و قبل از ارتکاب سرقت، محل سکونتش را تخلیه و نقل مکان می کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق در رودهن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نثاری با اشاره به اینکه سارق علاوه بر30 فقره سرقت منزل در محدوده پایگاه چهارم پلیس آگاهی از مناطق شمال تهران نیز سرقت کرده است، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از شهروندان خواست: بعد از سکونت در محل جدید، سریعاً نسبت به تعویض قفل های درب ورودی ساختمان و واحد جدید اقدام کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟