به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا راقی"به تشریح این خبر پرداخت و گفت: عصر روز پنجشنبه گذشته ماموران پلیس مترو که در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) مستقر بودند، به 2 مرد که در حال پرسه زنی بودند، مشکوک شده و اقدام به کنترل آنها کردند.

این مقام انتظامی در تشریح موضوع گفت: 2 مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه ماموران به موضوع جلب شده و تحقیقات خود را از آن 2 مرد مشکوک آغاز کردند.

وی، ادامه داد: 2 مرد مشکوک عنوان کردند که از ماموران انتظامی هستند و این فرد را به ظن حمل مواد مخدر مورد بازرسی قرار داده اند اما زمانی که ماموران پلیس از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کردند امتناع کرده و سعی کردند با جو سازی و تهدید ماموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.

سرهنگ راقی، تصریح کرد: با ایجاد این وضعیت ماموران هر 2 مرد مشکوک را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت کرده و برای تحقیقات به کلانتری 105 سنایی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که هر 2 به اخاذی از شهروندان در ایستگاه های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان ماموران قلابی اعتراف کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو، در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به یاد داشته باشند، در هنگام مواجهه با ماموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم ماموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، با شماره های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و مرکز ۱۹۷ پلیس را در جریان موضوع قرار دهید.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

کدخبر: 453038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟