به گزارش رکنا، سرهنگ "علی عزیر خانی"در توضیح این خبر، بیان داشت: پرونده ای از دادسرای ناحیه 10 مبنی کلاهبرداری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب غرب تهران به این پایگاه ارجاع که تعدادی از شهروندان جویای کار با مراجعه به موسسه کاریابی مبالغی را برای معرفی کار پرداخت کرده بودند.

این مقام مسئول گفت: مالباختگان که از طریق سایت دیوار و روزنامه با موسسه آشنا شده بودند در ابتدا با مدیرعامل موسسه مشاوره می شدند و مبلغ 25 هزار تومان بابت حق المشاوره پرداخت می کردند و سپس مبلغ 300 تا 800 هزار تومان به امید اینکه ظرف مدت یک هفته برایشان کار مناسب معرفی می شود ، پرداخت کرده اند. ولیکن از تاریخ دریافت وجوه دیگر موسسه با آنها تماسی گرفته است

وی گفت: تیمی از ماموران پایگاه هشتم بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که خبر صحت دارد و تعدادی افراد جویای کار به موسسه مذکور مراجعه و مبالغی را پرداخت کرده اند ولیگن شغلی برای آنها معرفی نشده است.

سرهنگ عزیر خانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مدیرعامل موسسه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به 50 فقره کلاهبرداری و دریافت مبالغی از مشتریان موسسه اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم افزود: تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار داد و شهروندانی که به این شیوه از آنان مبالغی دریافت شده است می توانند برای پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

کدخبر: 453037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟