تیراندازی در ورزشگاه سقز / فوتبالیست نوجوان به کما رفت +تصاویر
حجم ویدیو: 4.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

به گزارش رکنا، عکس های تلخی از بازی لیگ برتر نوجوانان کشور مخابره شده است. بازی ای که در شهر سقز انجام شد و البته نیمه تمام ماند و هم اکنون 6 بازیکن تیم میهمان در بیمارستان بستری هستند .چنگیز اسماعیلی سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آبادکه به سقز سفر کرده بود در این باره می گوید: پیش از شروع بازی برخی از هواداران تیم مقابل جلوی ما را گرفتند و تهدید کردند. بازی اگر مساوی می شد تیم سقز به دسته پایین تر سقوط می کرد. آنها اسلحه در دست داشتند! خشاب اسلحه را می کشیدند و فشنگ ها را به ما نشان می دادند. به ما گفتند باید بازی را ببازید و گرنه شما را لخت خواهیم کرد. عکس های مربوط به این تهدید را ضبط کردیم و تحویل نیروی انتظامی دادیم. نیروی انتظامی از ما خواست عکس ها را به رسانه ها ندهیم تا پیگیر شوند. این هایی که ما را تهدید کردند سوار موتور بودند.

2

سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی در ورزشگاه رخ داده می گوید: بازی اگر مساوی می شد ما در جدول می ماندیم. آنها برای ماندن در جدول بازی ها می بایست بازی را می بردند.در دقیقه 60 – 70 بازی بود که بازی یک بر صفر به سود آنها بود. داور یکی از بازیکنان تیم مقابل را اخراج کرد و ما در صدد حمله برای رسیدن به گل بودیم که به یکباره تماشاگران وارد زمین شدند و بازیکنان ما را کتک زدند. یکی از بازیکنان را با سنگ زدند. بعد از این صدایی آمد اما به نظر من شلیک تیر هوایی بود. البته اینجا مسئولین شهری می گوید تیراندازی در خارج از استادیوم بوده است. آنچه که من حس کردم تیر اندازی داخل استادیوم بود اما تیر به هیچ یک از بازیکنان ما اصابت نکرد. سر یکی از بازیکنان ما شکسته، جمجمه او دچار خونریزی شده و متاسفانه به کما رفته است و از همه هموطنان می خواهم او را دعا کنند. از 6 بازیکنی که بستری شدند خوشبختانه چهار بازیکن مرخص شدند. یکی از آنها به خرم آباد اعزام شده است و یکی از آنها هم در کما بسر می برد.

سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد در خصوص اینکه آیا ماموران نیروی انتظامی در استادیوم نبودند که مانع از این اتفاقات تلخ شوند؟ گفت: نه متاسفانه تعداد آنها خیلی کم بود و نمی توانستند جلوی تماشاگران را بگیرند. در یک صحنه من 46 تماشاگر را در کنار زمین دیدم و از آنها عکس گرفتم. خیلی از عکس ها را دارم که اتفاقات تلخ این بازی را نشان می دهد اما نیروی انتظامی از ما خواست که عکس ها را به رسانه ها ندهیم تا پیگیر ماجرا شوند. خیلی روز بد و تلخی بود. فقط از شما می خواهم دعا کنید بازیکنی که هم اکنون در کما بسر می برد از این حالت خارج شود. جمجمه او شکست و دچار خونریزی شده است.

تیراندازی در زمین فوتبال تکذیب شد/ یکی از بازیکنان فریاد می کشد که تیر خورده ام!

اینکه گفته می‌شود چندین نفر از اعضای تیم در بیمارستان بستری هستند، صحت ندارد.

ولی‌الله خسروی، رییس هیأت فوتبال لرستان در خصوص این بازی گفت: در دقیقه ۸۶ و در حالی که تیم میزبان ۱۰ نفره بوده، یکی از بازیکنان تیم طلایی‌پوشان توسط تماشاگری با سنگ زخمی می‌شود که الان در بیمارستان سقز بستری است.

او ادامه داد: پس از آن تماشاگران به داخل زمین آمده و با بازیکنان تیم خرم‌آبادی درگیر شده‌اند اما اینکه گفته می‌شود چندین نفر از اعضای تیم در بیمارستان بستری هستند، صحت ندارد.

خسروی افزود: اعضای تیم طلایی‌پوشان به خرم‌آباد آمده و فقط سرپرست تیم به عنوان همراه در کنار بازیکن مصدوم در بیمارستان مانده است.

رییس هیأت فوتبال لرستان تأکید کرد: سازمان لیگ باید نظارت بیشتری بر ورزشگاه‌ها داشته باشد که اتفاق ناگواری رخ ندهد. ما در خرم‌آباد تمام موارد امنیتی را برای برگزاری دیدارها رعایت می‌کنیم.

هیچ گونه گزارشی مبنی بر اینکه فردی تیر خورده از واحد درمانی سقز گزارش نشده است

همچنین رضا رحمانی، رییس هیات فوتبال استان کردستان اظهار کرد: از سری رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان کشور، تیم خرم آباد، روز جمعه ۲۹ دی ماه، میهمان هیات فوتبال سقز بود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که این دیدار راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شود.

او با بیان اینکه تیم خرم آباد با ۱۱ بازیکن در این رقابت حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد: در طول ۸۰ دقیقه بازی، تیم فوتبال سقز با یک گل از تیم میهمان جلو افتاد، که متاسفانه تیم حریف به دلیل اینکه هیچ‌گونه بازیکن تعویضی نداشت دست به یک کار غیر ورزشی زد.

رییس هیات فوتبال استان کردستان با بیان اینکه تیم خرم آباد قصد حاشیه سازی در بازی را داشت، گفت: در دقیقه ۸۰ بازی یکی از بازیکنان تیم خرم آباد، در کنار داور دوم خود را به روی زمین می‌اندازد و فریاد می‌کشد که تیر خورده‌ام و این موضوع دروغین باعث شد کادر فنی خرم آباد جو بازی را تخریب و بازی را ترک کنند.

رحمانی با بیان اینکه این حاشیه سازی تنها به دلیل این است، که تیم خرم آباد از باخت رهایی پیدا کند، بیان کرد: این مساله، حاشیه‌ای خنده‌دار و دروغین بود و هیچ گونه گزارشی مبنی بر اینکه این فرد تیر خورده است از واحد درمانی سقز گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از این ماجرا، تیم در عرض نیم ساعت راهی شهر خود شد، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی تیر خورده است چرا و چگونه در عرض نیم ساعت از بیمارستان ترخیص شده و به سمت شهر خود حرکت کرده‌اند؟

رحمانی گفت: عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به آسیب دیدگی یکی از بازیکنان است که در یک حادثه فوتبالی اتفاق افتاده و بیشتر از این ماجرا کذب محسوب می‌شود.

رییس هیات فوتبال کردستان یادآور شد: درباره این حاشیه سازی از سوی هیات فوتبال شکایتی تنظیم و تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

_980986

کدخبر: 453007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟