کشف 195 کیلو تریاک در"نی ریز"

به گزارش رکنا، سردار "احمدعلی گودرزی" بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان "نی ریز" با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران به محور "سیرجان" به سمت "نی ریز" اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه کامیون را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

سردار "گودرزی" با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد و نیروی انتظامی استان فارس اجازه جولان و سرکشی به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی نخواهد داد و با آنان برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟