به گزارش رکنا، پس از اعلام خبر بازداشت چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر بابل در شهریورماه امسال، فعالیت دستگاه‌های امنیتی و قضایی برای به نتیجه رسیدن درست این پرونده آغاز شد.

با توجه به شرایط این پرونده، اخبار غیرموثق و شایعاتی در این زمینه وجود دارد که لازم است مردم به این مسائل توجه نکنند و تنها به اخبار موثق اعتماد کنند.

یک منبع آگاه در درباره آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای اسلامی شهر بابل ، اظهار کرد: رأی صادر شده است.

این منبع آگاه بدون اعلام جزئیات حکم صادرشده عنوان کرد که این حکم به ۸ متهم این پرونده ابلاغ شده و از تاریخ تسلیم حکم تا ۲۰ روز قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عدالت اداری است.

ماجرای شورای شهر بابل چه بود ؟

آواخر تابستان سال جاری بود که خبر فساد در شورای شهر بابل در رسانه ها پیچید.

یکی از اعضای شورای شهر بابل با تطمیع یک خانم، دو عضو گروه رقیب و دو عضو گروه خود را به دام انداخت و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کرد.

شورای‌شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌رئیسه شورا برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌رئیسه داشتند. به‌همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

منبع: فارس

این فیلم در جریانات خبرهای شورای شهر بابل منتشر شد که به گفته کانال های محلی این فیلم برای شورای شهر بابل بوده که مدتی بعد مشخص شد این فیلم برای شورای شهر عراق بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟