انتشار عکس زن و مردی که وحشت آفرین خیابان های تهران بودند! + جزییات

به گزارش رکنا، فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج جوانی خبر داد که برای تامین هزینه اعتیاد و مخارج زندگی خود گوشی های تلفن همراه را سرقت می کردند خبر داد و گفت: این سارقان تا کنون به بیش از 50 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی در تشریح این خبر بیان داشت: این زوج جوان که هر دو به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند با استفاده از موتور سیکلت طرح هوندا اقدام به سرقت گوشی های همراه مردم می کردند.

این سارقان با پوشاندن پلاک موتور سیکلت خود، به صورت دو ترک در ساعات مختلف شبانه روز و در نقاط مختلف شهر و بیشتر در خیابان های نواب، انقلاب، سی متری جی و میدان حر اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می کردند پس از دستگیری در بازجویی های صورت گرفته علت سرقت خود را تامین هزینه اعتیاد و مخارج زندگی خود و فرزندشان اعلام کردند.

این سارقان تا کنون به بیش از 50 فقره سرقت انواع گوشی همراه اعتراف و در بازجویی های صورت گرفته اعلام داشته اند که گوشی های سرقتی را به حداقل قیمت به مالخری به نام مجید به فروش می رسانده اند.

اظهارات مالباخته ها

یکی از مالباخته ها به نام امید در گفتگو با افسر این پرونده اعلام داشت در خیابان سی متری جی با گوشی همراهم در حال صحبت کردن بودم که نا غافل توسط یک زن و مرد موتور سیکلت سوار گوشی همراه من به سرقت برده شد که پس از آن سعی کردم که پلاک موتور سیکلت سارقان را یادداشت کنم که دیدم پلاک موتور سیکلتشان را پوشانده اند و شماره آن قابل خواندن نیست.

زن جوانی که گوشی همراه آن توسط سارقان به سرقت رفته بود نیز در گفتگو با افسر این پرونده اعلام داشت، چند روزی بیشتر نبود که گوشی ام را خریده بودم در ایستگاه بی آر تی در حالی که منتظر اتوبوس بودم مشغول ارسال پیامک بودم که در یک لحظه گوشی همراه من توسط زنی که ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت بود سرقت شد.

اظهارات متهم

مرد جوان ( نیما) که دارای دو فقره سابقه کیفری به اتهام خرید و فروش مواد مخدر و موبایل قاپی می باشد در بازجویی های صورت گرفته مدعی است که همسرش وی را وادار به انجام این کار می کرده است.

نیما که حدود 6 ماه پیش به اتهام سرقت موبایل پس از تحمل چندین ماه حبس از زندان تهران بزرگ آزاد شده است در اعترافات خود مدعی است از 5 ماه پیش با همدستی همسرش ( سارا) برای تامین مخارج زندگی و مصرف مواد مخدر این سرقت ها را انجام می داده است.

در بررسی های صورت گرفته محل اختفای این زوج سارق در سه راه مقدم شناسایی و سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

سرهنگ کارآگاه عزیز خانی فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه استفاده از لوازم جانبی همچون هندزفری می تواند در کاهش سرقت گوشی همراه تاثیر داشته باشد، بیان داشت: این زوج جوان به دستور قاضی محترم شعبه دهم بازپرسی ناحیه دهم دادسرای تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 449863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟