نقشه پلید مهناز در غسالخانه گورستان ها / او آبروریزی راه می اندخت !

آنجا آنقدر شلوغ بود که متوجه چیزی نبودم، پس از پایان مراسم وقتی می‌خواستم کیفم را باز کنم تا موبایلم را بردارم با تعجب دیدم در کیفم باز است و موبایل، پول و کارت بانکی‌ام دزدیده شده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به شلوغ بودن گورستان نمی‌دانم چه کسی از کیفم دزدی theft کرده بود و وقتی برای مسدود کردن کارتم رفتم متوجه شدم 2 میلیون تومان از حسابم برداشت شده است.
با ادعاهای این زن، بازپرس پرونده تیمی از پلیس Police ماموریت داد تا دزد The Thief مرموز را دستگیر کنند که در ادامه ماموران برای شناسایی این دزد ابتدا با ردیابی دستگاه‌های عابر بانکی که وی از آنجا پول برداشت کرده بود قصد داشتند وی را شناسایی کنند که بررسی‌ها نشان می‌داد وی از دستگاه‌هایی استفاده کرده که مجهز به دوربین مداربسته نبوده‌اند!
به این ترتیب ماموران در شاخه دیگری از تحقیقات شماره حسابی که یک میلیون و 700 هزار تومان به آن منتقل شده بود را نیز تحت ردیابی قرار دادند و موفق به شناسایی زنی به نام «مهناز» شدند که برای مشخص شدن این ماجرا وی را به اداره پلیس احضار کردند.
این زن پس از مراجعه تحت بازجویی قرار گرفت و با ادعای بی‌گناهی به پلیس گفت: دو هفته پیش پدرم را از دست دادم و برای دفن وی رفتیم، آنجا چندین بار از حال رفتم و حواسم نیز به دور و اطرافم نبود تا اینکه هفته پیش قصد استفاده از کارتم را داشتم ولی هر قدر گشتم آن را پیدا نکردم.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پول کمی در کارتم داشتم و از سوی دیگر میهمانان زیادی از شهرستان به خانه‌ام رفت و آمد داشتند وقت نکردم به بانک بروم و آن را بسوزانم و فکر نمی‌کردم کارتم سرقت Stealingشده و از آن سوءاستفاده شده است.
با ادعای زن جوان کارآگاهان برای یافتن سرنخ دیگری از دزد مرموز تجسس‌های دیگری را آغاز کردند تا اینکه زن دیگری به آنان مراجعه کرد و از دزدیده شدن پول، طلا و موبایلش خبر داد.
وی در تحقیقات به پلیس گفت: روز پیش برای مراسم تدفین یکی از بستگانم رفته بودم و داخل غسالخانه بودم که متوجه شدم در کیفم باز است. وقتی کیفم را مورد بررسی قرار دادم با تعجب دیدم هرچیزی که داشتم از داخل آن برداشته شده است. صبح امروز نیز برای سوزاندن کارتم رفتم که با ناباوری دریافتم 5 میلیون تومان از آن برداشت شده است.
با اظهارات این زن، کارآگاهان که با چندین سرقت دیگر در این باره روبه‌رو بودند با توجه به اینکه دزدی‌ها فقط از زنان صورت گرفته بود با فرضیه اینکه دزد پول و کارت‌های بانکی یک زن است روبه‌رو شدند.
پلیس این بار نیز کارت بانکی که 5 میلیون از آن به حساب دیگری منتقل شده بود را تحت ردیابی قرار داد و صاحب حساب را پس از شناسایی به دفترشان احضار کردند ولی متوجه شدند این زن نیز کارتش چندی پیش در مراسمی به سرقت رفته است.
کارآگاهان در ادامه دوباره تصاویر دوربین دستگاه عابر بانکی که پول از آنجا به حساب دیگر منتقل شده بود را بررسی کردند و موفق شدند این بار چهره زنی که در حال برداشت و انتقال پول است را شناسایی کنند.
با به دست آمدن چهره این زن و مطابقت آن با آلبوم مجرمان قدیمی مشخص شد وی مهناز و 45 ساله است و بارها به خاطر سرقت و جیب بری دستگیر و روانه زندان Prison شده است و در میان دزدان دیگر به مهناز دست قشنگه معروف است!
بر این اساس کارآگاهان برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با مراجعه به خانه وی در شهرری دریافتند مهناز چندی پیش از آنجا به جای دیگری نقل مکان کرده است، بدین ترتیب شناسایی مخفیگاه جدید وی در دستور کار آنان قرار گرفت.
پلیس که می‌دانست زن تبهکار دامنه فعالیتش را به قبرستان‌ها برده است و با تشکیل چندین گروه و اعزام آنان به آرامگاه‌ها قصد داشت وی را هنگام سرقت دستگیر کند که با گذشت چند روز وی شناسایی و ماموران با تحت نظر گرفتن وی موفق شدند خانه‌اش را در یکی از محلات قدیمی تهران ردیابی کنند.
با به دست آمدن همه سرنخ‌ها، ماموران با یک عملیات‌ غافلگیرانه به خانه وی رفتند و هنگامی که قصد دستگیر کردن وی را داشتند پسر این زن به نام بهنام به سوی آنان حمله ور شد تا بدین صورت فرار Escape مادر تبهکارش را فراهم کند که با تلاش پلیس وی نتوانست از چنگ آنان بگریزد.
ماموران در بازرسی از خانه مهناز موفق به یافتن چندین موبایل از وی و کارت‌های عابر بانک و کارت ملی طعمه‌هایش شدند.
مهناز از ابتدای بازجویی قصد همکاری با پلیس را نداشت و ادعا کرد که کارت‌های بانکی و ملی را از خیابان یا امامزاده‌ها پیدا کرده است ولی هنگامی که با تصاویر خود در حال انتقال پول از کارت بانکی دزدی روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود.
وی به کارآگاهان گفت: من پس از اینکه سال گذشته از زندان آزاد شدم به خاطر اینکه پولی برای اجاره خانه نداشتم مجبور شدم دوباره دست به دزدی بزنم.
بنا بر این گزارش با توجه به اعترافات زن تبهکار و شناسایی 10 تن از طعمه‌های وی، کارآگاهان همچنان در تلاش هستند تا سایر طعمه‌های احتمالی وی را شناسایی کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 449440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟