وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران به رکنا گفت : ساعت 7 صبح 4 دی ماه سال جاری مرگ مشکوک مردی از سوی امدادگران اورژانس به ماموران کلانتری 163 ولنجک مخابره شد.

ماموران با حضور در محل در برابر زن 47 ساله‌ای قرار گرفتند که ادعا کرد صبح زود وقتی وارد اتاق شوهر 57 ساله‌اش شده متوجه مرگ وی می‌شود.

با اعلام نظریه ی اولیه اورژانس مبنی بر مرگ مشکوک ، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره 10 ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و پرونده با موضوع "مرگ مشکوک" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

داستانسرایی برای فرار از قتل شوهر

زن 40 ساله پس از حضور در اداره 10 پلیس آگاهی ، در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : " شب گذشته همسرم در حال درس دادن به دختر 9 ساله مان بود که ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزاگویی کرد . به رفتار او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر با هم شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان به نام ناهید که 18 ساله است درگیری ما تمام شد و در ادامه همسرم برای استراحت به داخل اتاق خواب رفت.

وی افزود: صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملا سرد شده و او نفس نمی کشد .

اعتراف به قتل شوهر

در شرایطی که همسر و دختر مرد 57 ساله در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح روز سه شنبه 4 دی ماه متوجه مرگ پدرخانواده در داخل اتاق خواب شدند اما با بررسی تیم پزشکی قانونی و نظریه کارشناسان، علت مرگ خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی اعلام شد.

بدین ترتیب بازپرس منافی آذر دستور دستگیری مادر و دختر جوان را صادر کرد و روز یکشنبه 9 دی ماه سال جاری مادر و دختر جوان دستگیر و به اداره 10 پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

مادر خانواده در اظهاراتی جدید با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت Crime و قتل همسرش گفت : همسرم خیلی زود عصبانی می شد و در حالت عصبانیت کنترل خودش را از دست می داد در حدی که من و دخترانم را بارها به باد کتک قرار داده بود.

وی افزود: روز دوشنبه 3 دی ماه همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که تنها 9 سال بیشتر ندارد ، بود که ناگهان عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد ؛ به رفتار او با بچه اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد تا به سمت من حمله ور شده و با من درگیر شود و حتی با مشت ضربه ای محکم به سینه ام زد و من روی زمین افتادم .

زن جوان گفت: در ادامه همسرم روی مبل نشست و در حالیکه دیگر از رفتار همسرم با خود و دخترانم خسته شده بودم ، روسری خود را برداشته و دور گردن همسرم انداختم ؛ آنقدر فشار دادم که همسرم از نفس کشیدن افتاد پس از آن برای آنکه موضوع را مرگ عادی نشان دهم ، با دختر بزرگم ناهید 18 ساله جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت خواب قرار دادیم و فردای آن شب با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگ همسرم را عادی نشان دهیم ".

ناهید نیز با تأیید اظهارات مادرش عنوان کرد : خیلی تلاش کردم تا مانع مادرم شوم اما او بسیار عصبانی شده بود ؛ از ترس اینکه مادرمان نیز به اتهام قتل عمد دستگیر شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نخواهیم داشت ، به مادرم کمک کردم تا جسد پدرم را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهارات مادرم را تأیید کردم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت ، قرار قانونی از سوی بازپرس منافی آذر صادر و این مادر و دختر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 10 ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

گفتگو با مریم که به راحتی دروغ می گفت

کدخبر: 448783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟