صاحب فرزند شدیم و این رابطه محکم تر شد. خداوند سه فرزند زیبا و سالم به ما عنایت کرد. همه چیز عالی بود. من و همسرم از زندگی مان راضی بودیم، روزها یکی پس از دیگری سپری می شد. زندگی مان قطعاً بی مشکل نبود اما مشکلات قابل حل بود تا این که یک روز متوجه پیام ها و نگاه های بد مردم شدم و بعد خبردار شدم که ظاهراً بدون این که بدانم کار نادرستی انجام داده ام.

دچار شک شدم و حیران بودم. یعنی چه شده بود؟ خبر مشکل داشتن من چنان پخش شده بود که حقیقی به نظر می آمد. همسر و خانواده ام نمی توانستند سرشان را بلند کنند. حتی خودم هم باورم شده بود که خطایی از من سر زده است. یک چشمم اشک بود و یک چشمم خون. زندگی به کامم زهر شده بود. آخر چرا؟ چه شده بود؟ چرا باید زندگی آرامم با چنین موج مخربی به پایان می رسید؟

آن قدر اشک ریختم و از خودم سوال کردم تا گوشه گیر و افسرده شدم. زندگی ام داشت از هم می پاشید. یک شایعه و تهمت نه تنها به من، حتی به فرزندانم نیز آسیب وارد کرد آن هم به خاطر قدرت نفوذش نه تنها در افراد ساده لوح بلکه در افرادی که ادعای فهم و شعور وکمالات داشتند و این بیشتر درد داشت.

هر روز بدتر از روز قبل می شدم تا این که تصمیم به خودکشی گرفتم. مادرم با دیدن حال خراب من، مرا برای درمان نزد روان شناس برد و در آن جا به قدری حالم خوب بود که دوست داشتم زمان به عقب برمی گشت تا عاقلانه و با دیدی بهتر به مسائل بنگرم.

حالا من می دانم کسی که دنبال درست کردن شایعه است فردی است با یک دنیا اختلال؛ فردی است دچار عقده های حقارت؛ فردی حسود که چون لیاقت به دست آوردن خوشبختی را ندارد چشم دیدن آرامش دیگران را نیز ندارد. او فردی است با اختلال توهم که داستان های پوچ و بی اساس می بافد و در ذهنش به آن ها پر و بال می دهد و آن چنان آن ها را تعریف می کند که کسی جز آن داستان‌ها را باور نمی کند.

حال اگر این فرد از تو چیزی خواسته باشد و دست رد به سینه اش زده باشی شایعات و تهمت هایی که برایت می سازد شدیدتر خواهد بود. بعد از این حواسم خواهد بود وقتی دوباره شایعه برایم درست کردند خوشحال باشم و سرم را بالا بگیرم و به خودم ببالم از این که نور خوشبختی من چشم انسان های حسود را کور کرده و می دانم تنها یک فرد که دنیایی از اختلالات روانی دارد می تواند شایعه بسازد و شایعه پراکنی کند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم آرشیوی از گفتگو با دختری که با بیسکوییت طعمه های خود را مسموم می کرد

کدخبر: 448409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟