یکی از شهروندان جاجرمی مدعی شد: مدتی است سارقان نقاب دار در یک زمان خاص وارد خانه آن ها می شوند و دست به اعمال مجرمانه می زنند و این امر برخورد قاطع پلیس و قانون را با هنجارشکنان می طلبد.

یکی از مال باختگان گرمه ای نیز مدعی شد که او هم به این روش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.

وی گفت: شبی که مشغول اقامه نماز مغرب و عشا بودم ناگهان دو فرد نقاب دار وارد خانه ام شدند و با زور و تهدید طلا و جواهراتم را که نزدیک به 100میلیون تومان بود به سرقت بردند.

دادستان جاجرم با تایید وقوع دو مورد سرقت منجر به آزار در این شهرستان گفت: طی کمتر از دو هفته اخیر دو مورد سرقت منجر به آزار مال باختگان جاجرمی گزارش شده است. «فیروز جایی» افزود: با توجه به شواهد و اظهارات شاکیان به احتمال بسیار این دو فقره سرقت از سوی یک گروه دونفره رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: سارقان پس از شناسایی منازلی که یک زن تنها در آن ها حضور دارد با پوشاندن سر و صورتشان در یک بازه زمانی خاص وارد منازل شدند و به سرقت اموال با ارزش و طلا و جواهرات زنان تنها اقدام کردند. وی تصریح کرد: ماموران قانون با دستور مقام قضایی شناسایی عاملان را در دستور کار قرار داده اند و مجرمان بدانند که هیچ گاه نمی توانند از دست قانون بگریزند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

صدیقی

کدخبر: 448408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟