عکس کشف جسد تکه تکه شده در جعبه

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسری جوان به همراه دوست صمیمی اش در بریتانیا به اتهام تجاوز Rape و قتل Murder دختری 23 ساله دستگیر شدند.

ماموران گشت شبانه ساحلی با پیدا کردن یک جعبه بزرگ چوبی و مشکوک که روی آب شناور بود فورا به سراغش رفتند و با باز کردن جعبه با جسد تکه تکه شده یک زن با موهایی شرابی مواجه شدند.

پس از تماس با اداره پلیس Police و انتقال جسد به پزشکی قانونی بازرس پرونده و ماموران پلیس وارد ماجرایی مشکوک شدند.

پزشکی قانونی از طریق دی ان ای هویت مقتول را کشف و افشا کرد و اعلام کرد که مقتول قبل از مرگ مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و طبق اثرات مردانه ای که در بدنش به جای مانده هویت دو مظنون اصلی کشف شده است.

ماموران تحقیق پس از تحقیقات اولیه توانستند دو متهم را که یکی از آن ها دوست مقتول بوده و دیگری صمیمی ترین دوست مرد جوان بوده ، شناسایی و دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی اعتراف کردند که مقتول و دو مظنون سه شریک تجاری بودند که قصدشان پخش کوکائین و جاساز کردن مواد بین اجناس وارداتی و صادراتی بوده اما زمانی که مقاومت میشل را برای این کار مشاهده کردند تصمیم گرفتند او را از این کار حذف کنند به همین علت با برنامه تجاوز و قتل او را به داخل کشتی تفریحی بردند و پس از ضرب و شتم و تجاوز او را به قتل رسانده و جسدش را پس از مثله کردند در جعبه پنهان و در آب رها کردند.

متهمان پس از دستگیری و ثبت اعترافاتش برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل شدند.

در حال حاضر طبق رای قاضی Judge به صورت موقت در زندان Prison هستند تا جلسه دادگاه بعدی به زودی برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟