این 3 داعشی‌ سر 2 دختر را فجیع بریدند + عکس چهره و چاقوهای سلاخی

به گزارش رکنا، مقامات مراکشی تصویری از چاقو‌هایی که تروریست‌ها با آن سر دو توریست اروپایی را بریده بودند منتشر کردند. این دو توریست به نام‌های لوئیزا ویسترگر جسپرسن ۲۴ ساله و اولاند مارین ۲۸ ساله، روز دوشنبه ۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ در منطقه سیدی شمهروش در ۸۲ کیلومتری جنوب مراکش، پس از تجاوز Rape از سوی تروریست‌ها سر بریده شدند. در تصاویر منتشرشده توسط العربیة، ۴ قبضه اسلحه سرد شامل ۳ چاقوی بزرگ و ۱ چاقوی کوچک به چشم می‌خورد.

بنا بر اعلام این خبرگزاری عرب زبان، دو دختر نامبرده شب را در نقطه‌ای دورافتاده چادر زده بودند که سه تروریست Terrorist مراکشی وابسته به گروه داعش ISIS بین ساعت ۲ و ۳ شب پس از تجاوز و بریدن سر آنها، از محل ارتکاب قتل Murder گریختند. تمامی این اتفاقات توسط دوربین روی چادر ضبط شده است. مقامات دانمارک نیز صحت این ویدئو را تایید کرده‎اند.

مقامات مراکش ضمن تاکید بر تروریستی بودن این حادثه Incident و ارتباط عوامل این جنایت Crime با داعش به موضوع مهم دیگری نیز اشاره کرده اند. به غیر از ۳ جانی دستگیر شده پای ۹ نفر دیگر نیز در میان است. مهمتر اینکه مقامات این کشور می‌گویند با استناد به ویدئویی که مورد بررسی قرار گرفته است، تروریست‌ها در آن فیلم مشغول بیعت با ابوبکر البغدادی بوده‌اند. در ادامه تصویری از آلات قتاله و وسایل به جا مانده از قربانیان را مشاهده می‌کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 داعشی‌هایی

 داعشی‌هایی

 داعشی‌هایی

کدخبر: 447471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟