جسد زن زیبا در خانه مجردی چه رازی داشت؟! + عکس

دختر عاشق پس از به قتل رسیدن نامزدش توسط مردی فراری تصمیم به خودکشی گرفت.به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد خونین دختری جوان در خانه مجردی اش در انگلستان یافت شد.

با تماس همسایه ها با اداره پلیس Police مبنی بر جیغ و فریاد مشکوک دختر جوان در خانه اش ماموران پلیس وارد ماجرایی مشکوک شدند.

جسد زن مو بلوند در خانه مجردی

زمانی که ماموران پلیس به خانه مذکور اعزام شدند با شکستن در خانه با جسد چاقو خورده دختر مو بلوند در حالی که یک قاب عکس روی سینه اش بود مواجه شدند.

بازرس پرونده پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی با بررسی خانه متوجه نامه ای روی کنسول میز آرایش دختر جوان شد.

دختر جوان در نامه ای که به جای گذاشته بود توضیح داد که نامزدش توسط یک پیک موتوری که در یک فست فود کار می کند به قتل Murder رسیده و او به دلیل این که نمی تواند بدون نامزدش زندگی کند تصمیم به خودکشی Suicide گرفته است.

بازرس پرونده پس از تحقیقات از همسایه ها متوجه شد که نامزد قربانی چند ماه پیش زمانی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی وسط جاده خوابیده بود با یک پیک موتوری تصادف Crash کرد و در این سانحه پسرجوان به دلیل خونریزی زیاد در بیمارستان جانش را از دست داد و تاکنون راننده پیک متواری شده و از او خبری در دسترس نیست.

مامورپلیس پس از ثبت گفته همسایه ها تحقیقات اولیه خود را برای دستگیری مرد موتورسوار آغاز کرد.

تاکنون از فرد متواری اطلاعاتی به دست نیامده است و پلیس در حال بررسی دقیق تر به روی این پرونده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم / قتل همسر زن دو دختر دوربین مداربسته همسایه

کدخبر: 447384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟