سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت:‌ در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسربچه هشت ساله تبعه افغانستان از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، در روند تحقیقات پلیس سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آمد.

وی افزود: با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به این استان، طی هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: ربایندگان، مبلغ حدود 200 میلیون تومان را از خانواده فرد روبوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله های شهرستان اراک شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در عملیات برنامه ریزی شده، سه متهم اصلی پرونده و پنج نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه هشت ساله نیز که در منزلی مسکونی نگهداری می شد، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: روند برخورد قانونی با افراد دستگیر شده، با هماهنگی مراجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟