به گزارش رکنا، سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing خودرو و موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون، ماموران پلیس Police با پایش اطلاعاتی سرقت های به وقوع پیوسته توانستند اعضای باند 3 نفره سارقان را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: اعضای این باند با سرقت خودرو و موتورسیکلت از شهرستان های اهواز و کارون و پس از اوراق کردن محتویات آنها، خودروها را آتش می زدند.

سردار عباس زاده افزود: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری بودند، در بازجویی های پلیس تاکنون به 17 فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون اعتراف کردندکه لاشه هر 17 خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت مردم و برخورد قاطعانه با سارقان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به جد دنبال شناسایی و انهدام باندهای سرقت در سطح استان و شهرستان ها است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟