این زن و 3 مرد شوم را می شناسید؟ + عکس های چهره باز

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" سرپرست پلیس Police آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت Stealing های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی 6 نفر در مناطقی از پرند ، ملارد ، فردیس و هشتگرد پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی اعضای باند شناسایی و در نقاط مختلف کرج و تهران دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت : سارقان به عنف که 4 مرد و 2 زن بودند به عنوان مسافر سوار خودروها شده و طی مسافتی با تهدید اسلحه و ضرب و شتم رانندگان، اموال آن ها را به همراه خودرو ها به سرقت برده و متواری می شدند .

وی با بیان اینکه سارقان مسلح پس از سرقت خودروها ، مجدد اقدام به مسافرکشی می کردند و کارت های بانکی افراد را همراه با رمز گرفته و طلا و ساعت می خریدند گفت : از سارقان دستگیر شده 2 قبضه اسلحه ، افشانه ، شوکر برقی ، یک دستگاه خودرو پژو پارس ، تعدادی گوشی تلفن همراه ، ضبط ، باند و طلای مسروقه کشف شد .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم Crime خود مبنی بر 42 فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرهای پرند ، ملارد ، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند .

سرهنگ نادربیگی ، با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد ،بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش 4 نفر از متهمان (یک زن و 3 مرد ) را که نقش اصلی در سرقت ها داشتند در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند .

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟