مرد قاچاقچی همسرش را در خانه و در مقابل دوربین سلاخی کرد+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در فلوریدا به اتهام قتل Murder عمد همسرش دستگیر و زندانی Prisoner شد.

طبق گزارش پلیس، نلونزا پاگ 29 ساله پس از درگیری که با همسرش داشت اقدام به قتل او کرد و این حادثه Incident دردناک توسط دوربین مداربسته ای که در خانه نصب شده بود ضبط شد.

متهم که 4 فرزند نیز داشت پس از قتل با رها کردن جسد همسرش در خانه پا به فرار Escape گذاشت.

کشف جسد روی پله های خانه

یکی از کودکان پس از این که از خواب بیدار شد با جسد مادرش در حالی که بدنش چاقو چاقو شده بود روی پله های خانه مواجه شد. پسر 4 ساله در حالی که از ترس به گریه و سکسکه افتاده بود با صدا کردن برادر 12 ساله اش او را در جریان ماجرا قرار داد.

4 فرزند قربانی که بین 3 تا 12 سال بودند پس از تماس با اداره پلیس Police ماجرا را به آن ها توضیح دادند.

پس از این که ماموران پلیس و بازرس به خانه قربانی آمدند با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی صحنه جرم، فیلم دوربین های مداربسته را برای بررسی به اداره پلیس فرستادند.

پس از بررسی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد که متهم پس از ضرب و شتم زن جوان با چاقو به او حمله کرده و مادر فرزندانش را به قتل رسانده است که پلیس پس از ثبت گزارش فیلم دوربین مدار بسته اقدام به دستگیری متهم کرد.

نلونزا پس از بازداشت به جنایت Crime خود اعتراف کرد و گفت که پس از درگیری با همسرش به خاطر خرید و فروش کوکائین اقدام به قتل او کرد و ماموران تحقیق پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم قاچاقچی Smuggler کوکائین بوده و همسرش زمانی که متوجه شد وی موادفروش است با او دچار اختلاف شد که در این اتفاق جانش را از دست داد.

در حال حاضر متهم به صورت موقت در زندان Prison است تا جلسه محاکمه اش به زودی برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم پربازدید از چاقو کشی یک دختر

کدخبر: 446367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟