سارق به بهانه این‌که مردم در قرعه‌کشی «هزاران لبخند همراه اول» برنده شده‌اند، به منظور واریز پول به حسابشان مشخصات و رمز کارت‌هایشان را به‌دست می‌آورد و پول‌هایشان را سرقت Stealing می‌کرد.

هفته گذشته مردی با حضور در اداره پلیس Police فتای شهرستان شهریار علیه مردی به اتهام سرقت پول‌هایش شکایت کرد.

شاکی گفت: چند روز پیش مردی با تلفن همراهم تماس گرفت و با ادعای این‌که در قرعه‌کشی «هزاران لبخند همراه اول» برنده 400 هزار تومان پول شده‌ام، خواست مشخصاتم را در اختیار وی قرار دهم تا پس از بررسی و صحت هویتم برای واریز پول جایزه‌ام اقدام کند.

وی افزود:‌ بعد از چند ساعت دوباره همان مرد تماس گرفت و با ادعای این‌که مشخصاتم با فرد برنده مطابقت دارد، از من خواست مقابل یک دستگاه خودپرداز بانک بروم و زبان دستگاه را به انگلیسی تغییر دهم تا او پول جایزه را به حسابم واریز کند. 

مرد برنده، نقره داغ شد

شاکی یادآور شد: طبق خواسته آن مرد عمل کردم. سپس دوباره در تماس تلفنی گفت پول را به حسابم واریز کرده اما باید روز بعد آن را برداشت کنم. اما روز بعد هنگام بررسی حسابم در یکی از خودپرداز‌های شهرمان اردبیل، متوجه شدم به جای واریز 400 هزار تومان پول به حسابم، موجودی حسابم که حدود 600 هزار تومان بود، سرقت Stealing شده است. همان موقع به مرکز پلیس Police مراجعه کردم و در تحقیقات مشخص شد سارق، پول را به یک حساب بانکی در شهریار منتقل و همان جا برداشت کرده است.

ماموران فتای غرب استان تهران با توجه به پرونده نیابتی این مرد، تحقیقات برای دستگیری دزد The Thief فراری را آغاز کردند تا این‌که چند روز پیش در این ارتباط مرد جوانی دستگیر شد.

متهم: برادر زندانی‌ام دزد است

متهم در بازجویی ادعا کرد برادرش که اکنون به اتهام دزدی theft دیگری، زندانی Prisoner است، سر شاکی کلاه گذاشته و اموالش را دزدیده است.

او گفت: برادرش در پی تماس تلفنی با افراد مختلف ادعا می‌کرده آنها در قرعه‌کشی برنده شده‌اند و با جلب اعتماد اشخاص، مشخصات و حتی رمز اول و دوم کارتشان را به دست می‌‌آورده و در ادامه به جای واریز پول جایزه، حساب بانکی آنها را خالی می‌کرده است.

بنابراین گزارش، در پی اظهارات مرد متهم، با دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهریار قرار شد مرد زندانی هم برای تحقیقات و مواجهه حضوری با برادرش که به اتهام سرقت دستگیر شده است، به پلیس فتای شهریار احضار تا مشخص شود کدام یک از این دو برادر در دزدی از حساب‌های مردم نقش داشته و راز دیگر جرایمشان نیز برملا شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟