اعضای باند سرقت اماکن خصوصی و مطب دندانپزشکان در یاسوج دستگیر شدند

سرهنگ علی‌کرم بازیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و چند مطب دندانپزشکی در شهر یاسوج، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ‌های کلانتری 12 گلستان و 13 مادوان یاسوج با انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و مشترک، موفق به دستگیری سه عضو باند سارقان حرفه‌ای در حین سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم سخت افزاری کامپیوتری و وسایل مطب دندانپزشکی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال اعتراف کردند.

بازیان با بیان اینکه از مخفیگاه این افراد تعدادی از اموال مسروقه کشف شد، ابراز کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا به منظور پیشگیری از وقوع جرائم نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟