از چند ماه قبل، گزارش هایی از شرکت اتوبوسرانی به پلیس Police می رسید که محتویات آن نشان می داد افرادی با سنگ پرانی یا پرتاب اشیای دیگر، به شکستن شیشه اتوبوس های بی آر تی در مسیر بولوار طبرسی اقدام می کنند.

در پی افزایش این سنگ پرانی ها و تشکیل پرونده قضایی، نیروهای عملیاتی پلیس مشهد وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای قضایی به ردزنی عاملان «سنگ پرانی» پرداختند.

  بعد از جمع آوری اطلاعات با استفاده از شگردهای تخصصی و پلیسی، در نهایت ماموران انتظامی موفق شدند چهار جوان و نوجوان را که فقط به خاطر هیجانات دوران نوجوانی و روکم کنی در نشانه‌گیری، به سوی اتوبوس های بی آر تی سنگ پرانی می کردند شناسایی و دستگیر کنند.

معاون دادستان مشهد روز گذشته با تایید این خبر  گفت: ماجرای سنگ پرانی به اتوبوس های بی آرتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و احتمال داشت مسافرانی در این گونه حوادث Accidents آسیب جدی ببینند یا خدای ناخواسته حادثه Incident تلخ دیگری رخ دهد به همین دلیل موضوع با جدیت از سوی بازپرس شعبه 411 دادسرای عمومی و انقلاب پیگیری شد و با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی Judge پرونده، نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهمان اقدام کردند اما وقتی ماجرا به طور دقیق در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که چند جوان و نوجوان به دلیل برخی هیجانات و غرور بی جا با تفریحات کاذب، به این عمل مجرمانه دست زده اند.

قاضی سیدجواد حسینی تاکید کرد: این پرونده هم اکنون در مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد تحت رسیدگی قرار دارد و در صورت اعلام گذشت شاکیان، دیگر مراحل قانونی را طی خواهد کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سجادپور

کدخبر: 445585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟