سرهنگ حسین علیان نژادی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مینی بر وقوع سرقت Stealing از طلا فروشی بلافاصله مامورین کلانتری 11 پاسداران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی با مراجعه به یک طلا فروشی به بهانه خرید، یک عدد النگو را به سرقت برده و با معرفی خانمی به عنوان مظنون به سرقت توسط فروشنده ، بلافاصله فرد مظنون دستگیر و در بازجوئی از وی النگوی سرقتی کشف و متهم به پلیس Police آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در بازجویی از متهم ، وی به سرقت طلا در سطح شهر بوئین زهرا به بهانه خرید با همدستی همسرش اعتراف کرد.

علیان نژادی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی همسر سارق را در یک اقدام ضربتی که در حال تردد با خودرو پراید در شهر بوئین زهرا بود دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی و بازرسی از خودرو تعداد 33 عدد طلاجات شامل النگو ، گوشواره ، دستبند و انگشتر کشف شد.

وی با اشاره به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون ریالی اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به 5 فقره سرقت طلا در استان های قزوین ، "البرز "و "تهران" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشیکل پرونده راهی مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری شکایت به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا مراجعه کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟