سوختگی وحشتناک 4 زن و مرد در جنوب تهران !+تصاویر تلخ

به گزارش رکنا، ساعت 12:22 دقیقه ظهر امروز در پی آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در دولت آباد، خیابان بهشتی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 14 و 79 را به محل حادثه Incident اعزام کرد.

توکل قاسم پور رئیس ایستگاه 14 آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: ساکنان یک ساختمان سه طبقه مسکونی با بنزین مشغول پاک کردن چسب موکت راه پله ها بودند که ناگهان فضای راه پله دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه، چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل دو مرد و دو زن، از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شدند که بلافاصله توسط امدادگران اورژانس همگی به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

103

رئیس ایستگاه آتش نشانی درادامه تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و پس از بازدید و بررسی و نیز ایمن کردن محل حادثه، به لکه گیری شعله های آتش در قسمت های مختلف این منزل مشغول شده و همچنین مصدومین را به محل امن این ساختمان منتقل کرده وسپس تحویل عوامل اورژانس دادند.

104

قاسم پورعلت بروزاین حادثه را بی احتیاطی مالک در شستشوی چسب موکت راه پله ها با بنزین ودرنهایت تجمع بخارات بنزین در فضای راه پله های این ساختمان که منجر به آتش گرفتن یک باره محیط راه پله شد، اعلام کرد.

105

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟