آتش سوزی مرگبار خانه قدیمی در جنوب تهران + تصاویر

به گزارش رکنا، ساعت 8:30 صبح روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان علی‌آباد، خیابان دستواره بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 90، 83 و نجات 17 را به محل حادثه Incident اعزام کرد.

امیرحسین ورمزیار؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی‌ساز بود که آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده و دود و شعله زیادی از پنجره‌های آن به بیرون زبانه می‌کشید.

08

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات همسایگان مبنی بر احتمال محبوس شدن یکی از اهالی خانه (مردی مسن)، آتش‌نشانان بلافاصله به بازدید، بررسی و ایمن‌سازی محل حادثه مشغول و به دو گروه تقسیم شدند.

ورمزیار تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان با استفاده از لوله‌های آبدهی و دستگاه‌های تنفسی وارد کانون حریق شده و گروهی دیگر به جست‌وجوی فرد محبوس شده پرداختند.

02

افسر آماده منطقه هفت عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات در جست‌وجوی اولیه، فردی را که دچار سوختگی شده بود، یافته و به سرعت وی را به بیرون منتقل کردند.

07

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان به سرعت آتش‌سوزی را مهار و خاموش کرده، مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مشخص شد وی جان باخته است همچنین علت این حادثه توسط کارشناس منطقه هفت در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟