جزئیات مرگ تروریستی که در قم قصد عملیات انتحاری داشت+ عکس

به گزارش رکنا، یک مقام آگاه با اعلام خبر عضویت «وحید صیادی نصیری» در گروهک تروریستی تندر، علت دستگیری وی را برنامه‌‌ریزی برای انجام اقدامات ایذایی اعلام کرد.

گفت: «وحید صیادی نصیری» اولین بار در سال 94 در استان البرز به اتهام عضویت در گروهک تروریستی تندر و برنامه‌‌ریزی برای اقدام ایذایی دستگیر و به 5 سال زندان Prison محکوم شد.

برنامه‌‌ریزی گروهک تندر برای اقدامات انفجاری

وی افزود: نامبرده با سپری کردن یکسال و نیم از مدت محکومیت، مشمول عفو رهبری شد و در اواخر سال 96 آزاد شد. متأسفانه، وی پس از آزادی، مجدداً با اسامی مستعار «آرش صیادی» و «شاپور ذوالاکتاف» شروع به همکاری دوباره با گروهک تروریستی تندر کرد که با توجه به برنامه‌ ریزی گروهک برای اقدامات انفجاری در تاریخ 1 /5/ 97 در قم دستگیر و به زندان منتقل گردید. نامبرده به علت بیماری کبدی به بیمارستان اعزام و علی‌رغم تلاش پزشکان، در بیمارستان پس از هفت روز در مورخ 21 / 9/ 97 جان باخت.

فوت وحید صیادی نصیری به دلیل بیماری کبدی

گروهک تروریستی تندر (انجمن پادشاهی) چندین سال است که به دنبال اقدامات تروریستی در ایران است. اغلب این برنامه‌ ریزی‌‌ها با تلاش‌‌های دستگاه‌‌های اطلاعاتی مهار شده است. در یکی از اقدامات تروریستی گروهک،حسینیه سیدالشهداء شیراز منفجر شد که طی آن 14 نفر شهید و 210 نفرزخمی و مجروح شدند. سرکرده این گروهک که مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت، در آمریکا مستقر است. این گروهک که همچنان به تبلیغ و طرح‌‌ریزی برای اقدامات تروریستی در ایران مشغول است، با صدور بیانیه‌‌ای بر عضویت وحید صیادی در گروهک تأکید و ایران را به اقدامات تروریستی تهدید کرده است.

انفجار حسینیه شیراز توسط گروهک تروریستی تندر

لازم به ذکر است که علی‌رغم صدور حکم جلب بین‌‌المللی (وانتد قرمز) برای سرکرده این گروهک تروریستی،آمریکا اقدامی برای استرداد و توقف فعالیت‌‌های وی نکرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟