به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت گروهی از توزیع کنندگان ماده مخدر شیشه در پایتخت، پرونده‌ای در این خصوص در پایگاه 5 پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که فردی با هویت ف در خیابان باقرخان تهران محلی را پاتوق کرده و همراه مادر و یکی دیگر از بستگانش نسبت به توزیع ماده مخدر شیشه در بین جوانان اقدام کرده است.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر فاتب تصریح کرد: همچنین مشخص شد که نفر سوم این باند در شهرک بروجردی در زمینه توزیع متافتامین فعالیت دارد.

وی افزود: با توجه به اخذ دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان، طی دو عملیات جداگانه سرکرده باند در خیابان باقرخان و دیگر اعضای باند نیز در شهرک بروجردی توسط پلیس دستگیر شدند و مقدار ۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از خانه آن‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده گفت: پس از دستگیری متهمان مشخص شد فرد دیگری در کیانشهر در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت دارد که با شناسایی هویت وی، متهم در یک عملیات دیگر دستگیر و مقدار ۲ کیلو و ۲۸۰ گرم ماده مخدر شیشه از مخفیگاه وی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع ۶ کیلو و ۲۸۰ گرم ماده مخدر شیشه و انواع ادوات مصرف مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند و پس از بررسی جزییات موضوع و تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی خواهند شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟