به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب قم درباره پرونده وحید صیادی نصیری ضمن تکذیب فوت این فرد در زندان Prison گفت: نصیری، زندانی Prisoner زندان لنگرود که به جرم Crime توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

نصیری سوابق متعدد در تهران و کرج و ... در زمینه توهین به مقدسات، ائمه اطهار (ع)، اقدام علیه نظام و ... داشته است و با همین عناوین اتهامی محکوم به حبس گردیده بود.

همچنین خواهر وحید صیاد نصیری در گفت و گویی با یکی از رسانه‌های ضد انقلاب در رابطه با اتهام برادرش اظهار داشته است: وی بدلیل توهین به مقدسات به حبس محکوم شده و دو سال در زندان بود که در نهایت اسفندماه سال گذشته (با تخفیف) آزاد شد.

وی افزود: وحید پس از آزادی Freedom از فعالیت‌های خود (گذشته‌اش در توهین به مقدسات و ائمه اطهار) کم نکرده بود و دوباره به صورت اینترنتی به فعالیتهایش ادامه داد تا اینکه بازهم بازداشت شد.

اخبار تکمیلی درمورد این پرونده و علت تامه فوت صیادی نصیری متعاقبا منتشر خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید.

کدخبر: 444499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟