به گزارش رکنا، سارق که نیمه های شب خود را از دیوار به داخل حیاط یک خانه رسانده و هنوز چند قدم بر نداشته بود ناگهان در چاه تازه حفر شده صاحب خانه افتاد و دست و پایش در این اتفاق شکست. صاحب خانه مدعی شکایت سارق از وی شد و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی گفت: بعد از مدت ها به خاطر پر شدن مکرر چاه فاضلاب خانه ام تصمیم گرفتم یک چاه جدید در گوشه حیاط حفر کنم تا از این مشکل خلاص شوم. با توجه به این که چاه جدید گوشه حیاط کنده شده بود و همسر و فرزندانم هم از این ماجرا اطلاع داشتند روی آن را نپوشاندم تا کار آن به اتمام برسد.

چند روزی از کندن چاه نمی گذشت که ناگهان در نیمه های شب صدای فریاد و کمک از داخل حیاط شنیدم و زمانی که نزدیک چاه تازه کنده شده رفتم در کمال تعجب با صحنه عجیبی مواجه شدم.

وقتی نور چراغ را داخل چاه انداختم با سارقی مواجه شدم که بی گدار به آب زده بود و همان ابتدا داخل چاه افتاده و گرفتار شده بود. زمانی که با کمک پسرم مصدوم را از چاه بیرون کشیدیم متوجه شدم از ناحیه یک دست و یک پا دچار شکستگی شده است. بعد از آه و ناله کردن سارق او را به بیمارستان رساندیم و بعد از چند روز مداوا و گچ گیری، به جای تشکر و عذرخواهی از من تازه طلبکار هم شد و ادعا کرد به خاطر بی احتیاطی من در ایمن نکردن و نبستن در چاه باید به او خسارت بدهم وگرنه از دست من شکایت خواهد کرد و در کمال تعجب همین کار را هم کرد و ما را به دردسر انداخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟