قتل دختر 8 ماهه به توسط برادر 3 ساله اش +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کارکنان یک هتل در مکزیک با صدای شلیک گلوله از یکی از اتاق های هتل با اداره پلیس Police تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

کشف جسد کودک 8 ماهه در اتاق هتل

زمانی که ماموران پلیس به هتل اعزام شدند با کمک کارمندان و سایر مسافران به اتاق مذکور رفتند که با جسد غرق خون کودکی 8 ماهه در حالی که پدر و مادرش و برادر سه ساله اش کنارش نشسته بودند رو به رو شدند.

بازرس پرونده پس از بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی بازجویی اولیه را از متهمان شروع کرد.پدر و مادر قربانی پس از انتقال به اداره پلیس اعلام کردند که در زمان حادثه Incident در خانه حضور نداشتند و دختر کوچکشان به همراه برادرش در هتل مانده بود که این حادثه رخ داد.

آن ها همچنین در ادامه افزودند که پس از این که به هتل آمدند با جسد غرق خون دخترشان در حالی که اسلحه شکاری در کنارش بود و پسرشان بی تابی می کرد مواجه شدند.

این زوج در ادامه گفتند که از پسرشان علت این اتفاق را پرسیدند و او با گریه پاسخ داد که پس از این که اسلحه شکاری را با این که سنگین بود از زیر تخت بیرون آورد اقدام به شلیک گلوله کرد که در این اتفاق به علت برخورد گلوله به صورت دختر 8 ماهه وی به صورت دلخراشی کشته شد.

پلیس پس از ثبت اعترافات مظنونان و گزارش پزشکی قانونی مبنی بر تایید قتل Murder دختر 8 ماهه با گلوله، این زوج را تا تکمیل پرونده برای افشای هویت اصلی قاتل The Murderer یا قاتلان به صورت موقت به زندان Prison فرستاد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟