به گزارش رکنا، سرهنگ حاجی زاده فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد سودجو در این شهرستان اعم از جعل اسناد و مدارک، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعات این هنگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران اطلاعات این هنگ با انجام اقدامات فنی محل کار اشخاص مورد نظر را شناسایی کردند افزود: ماموران، متهمان را که در پوشش دفتر خدمات کامپیوتری فعالیت داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی سرباند اصلی و اعضای جعل اسناد را دستگیر کردند.

فرمانده هنگ مرزی در خصوص نحوه فعالیت این باند گفت: اعضای این باند، با جعل اسناد و صورت حساب‌های شرکت‌های مسافربری بصورت غیر قانونی اقدام به قاچاق Contraband در قالب جابجایی مسافر از مرز می‌کردند.

سرهنگ حاجی زاده افزود: از دفتر کار متهمان، اوراق مربوط به صورتحساب‌های مسافربری، مهر پلیس Police راه شهرستان ماکو و چند پلیس راه دیگر استان‌ها، یک عدد شماره زن، یکدستگاه کامپیوتر، یکدستگاه چاپگر رنگی و انواع ذخیره ساز هارد دیسک اکسترنال و چندین عدد فلش مموری کشف شد.

فرمانده هنگ مرزی در پایان گفت: در این خصوص شش نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟