به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت Stealing خانه دستور داد تا تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست پای در محل‌های سرقت گذاشته و در بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر 5 سارق که پای در صحنه‌های سرقت می‌گذاشتند را به دست آوردند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات با توجه به تصویر متهمان پی بردند که این دزدان از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند.

همین کافی بود تا ماموران با اقدامات مخفیگاه دزدان را شناسایی کنند و در ادامه ماموران در عملیاتی غافلگیرانه 2 تن از دزدان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

2 سارق جوان ابتدا سعی داشتند خود را بیگناه معرفی کنند اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کردند.

عمار یکی از سارقان سابقه‌دار به ماموران گفت: با همدستی 4 تن از دوستانم که همگی از دزدان سابقه‌دار هستند دست به سرقت می‌زدیم که از چند روز قبل متوجه شدیم پلیس در تعقیب ما است و همین امر باعث شد تا 3 تن از همدستانمان به قم بروند.

فرار به قم

بدین ترتیب کارآگاهان برای دستگیری متهمان با پلیس استان قم هماهنگ کرده و عملیات دستگیری برای 3 سارق فراری کلید زده شد.

ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند دزدان پس از فرار Escape به قم در آنجا نیز به سرقت‌هایشان ادامه داده‌اند.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران در عملیاتی غافلگیرانه 3 سارق جوان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بنا به این گزارش، متهمان پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 444153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟