به گزارش گروه حوادث رکنا، ثریای 26 ساله در حالیکه برای شکایت از کاوه و رامین به دادسرا آمده است، به بازپرس گفت: پس از آن که پدرم ورشکست شد دیگر وضعیت خانوادگی ما به هم ریخت و من هم در دوره دبیرستان ترک تحصیل کردم. در همین زمان با پسری به نام کاوه آشنا شدم که خیلی به من ابراز علاقه می کرد. یک سال بعد فهمیدم که کاوه متاهل است و همسرش پس از آگاهی از ارتباط ما، از من در دادگاه شکایت کرده است.

او ادامه داد:من قصد داشتم از او جدا شوم و گفتم که نمی خواهم برای همسرت دردسر ایجاد کنم ولی او مرا به اینکه عکس و فیلم های زشتم را در شبکه های مجازی پخش می کند تهدید کرد. او مرا در هوای سرد بالکن خانه زندانی کرد. پس از چندی موفق به فرار از دست وی شدم ولی این پایان ماجرا نبود.

 او گفت: پس از آن با مردی 40 ساله بنام رامین آشنا شدم که می گفت عکس و فیلم هارا به من بده تا آن ها را به وکیلم بدهم و می توانم با کمک دوستم در دادگاه کمکت کنم. اما پس از مدتی به من گفت: این پرونده جز آبروریزی بیشتر نتیجه ای ندارد و در ضمن سخنانش از من خواست که با او ازدواج کنم تا هم تشکیل زندگی بدهم و هم آبروی خانوادگی ام حفظ شود.

دختر جوان ادامه داد: این گونه بود که از چاله درآمدم و به چاه افتادم. آن مرد عقدنامه ای را آورد و من هم آن را امضا کردم ولی پس از مدتی تازه فهمیدم که این مرد کلاهبردار است و بارها به خاطر جعل عنوان و کلاهبرداری Fraud روانه زندان Prison شده است. در این مدت همسر او هم مرا زندانی Prisonerکرده و با دختر ۱۶ ساله اش شکنجه Torture ام می کردند.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات ثریا دستور بازداشت کاوه و رامین را صادر کرد.

 

کدخبر: 443756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟