10 نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شدند
حجم ویدیو: 15.53M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

سردار حسین اشتری امروز یکشنبه 18 آذر، در حاشیه بازدید از مرکز فوریت‌های 197 کرج با اشاره به حادثه Incident تروریستی چابهار ادامه داد: این توطئه با هوشیاری و شجاعت نیروهای انتظامی شهرستان چابهار خنثی شد و خودروی فرد تروریست Terrorist قبل از اینکه به مقر فرماندهی نیروی انتظامی وارد شود، منفجر شد.

این مسئول توضیح داد: در ارتباط با این حادثه تا کنون 10 نفر شناسایی و دستگیر شده اند و بقیه نیز به مرور زمان دستگیر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته و امیدواریم با همکاری مردم منطقه بتوانیم به سرنخ‌های مناسبی برای دستگیری مجرمان این حادثه برسیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به وضعیت مرزبانان گروگان hostage در محدوده مرزهای افغانستان و پاکستان اظهار کرد: تلاش‌های لازم هم از طریق وزرات خارجه و هم ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته و امیدواریم همه این مرزبانان در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در ادامه با اشاره به ضریب اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزود: با نظرسنجی‌های صورت گرفته رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی افزایش داشته است.

فرمانده ناجا توضیح داد: این نظرسنجی‌ها هم از طریق سازمان‌های معتبر خارج از سیستم نیروی انتظامی صورت گرفته و هم از طریق مرکز افکارسنجی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ابراز کرد: این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته و این امر نتیجه توجه پلیس Police به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم بوده است.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی به مطالبات و خواسته های منطقی و معقول مردم پاسخ درستی می‌دهد و پاسخگویی را از جمله مهمترین وظایف خود می‌داند.

سردار اشتری ادامه داد: تک تک افراد مشغول در نیروی انتظامی از میان مردم و از دل ملت انتخاب می‌شوند و مردم احترام خوبی برای آنها قائل هستند.

وی با تأکید بر اینکه تجربه نشان داده حتی تجمعاتی که در کشور رخ می‌دهد، بعد از یکی دو روز با توصیه‌ها و رهنمودهای نیروی انتظامی به پایان می‌رسد، خاطر نشان کرد: پلیس ایران در جایی که باید منعطف برخورد می‌کند و از مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و در فضایی که لازم است هم به طور مقتدرانه عمل می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: اعتبار نیروی انتظامی هر روز در حال افزایش است که این مرهون تلاش پرسنل و مشارکت مردم است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش درباره اخلالگران بازار Store ارز، نیز گفت: تعداد مشخصی از آن‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: نیروی انتظامی در حوزه شناسایی اخلالگران ارز به‌خوبی عمل کرده و با اشراف اطلاعاتی خوبی که در این حوزه دارد، افراد موثر را شناسایی و دستگیر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مقابله پلیس با قاچاق Contraband کالا و سوخت گفت: امسال میزان کشفیات قاچاق کالا و سوخت افزایش یافته و میزان قاچاق به خوبی مهار شده است.

سردار اشتری گفت: متولیان مربوطه باید برای مبارزه با قاچاق سوخت برنامه‌ریزی کنند و اجازه ندهند بنزین و نفت سفید در مناطق مرزی به‌راحتی در دسترس باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟