تجمع خانواده‌های خشمگین کودکان آزار دیده در دبستان اصفهانی+ عکس

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی با اعلام خبر تشکیل پرونده قضایی برای متهم حادثه یکی از مدارس ابتدایی اصفهان اظهار داشت: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش‌آموز در یکی از مدارس ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضایی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، با تعیین شعبه ویژه بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته و نتیجه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دادستان اصفهان از خانواده‌ها و شکات احتمالی خواست که تا حصول نتیجه مراتب را تنها از طریق دستگاه قضایی استان پیگیری کرده و اطمینان داشته باشند دستگاه قضایی با دقت، سرعت و قاطعیت موضوع را رسیدگی و در صورت ثبوت جرم، اشد مجازات قانونی را برای متهم این پرونده اعمال خواهد کرد.

تجمع خانواده‌های دانش‌آموزان قربانی تعرض جنسی مدرسه‌ای در اصفهان

شامگاه گذشته خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد که صبح امروز تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کردند.

فهان در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شد و فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، دستگیر شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 442047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟