دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد عباس جمشیدی ، رئیس کلانتری 137 نصر از دستگیری سارق حرفه ای و همدستانش در عملیات تعقیب و گریز مأمورین شب گذشته خبر داد .

سرگرد عباس جمشیدی رییس کلانتری 137 نصر گفت : بامداد روز یکشنبه 11 آذرماه سال جاری مأموران کلانتری 137 نصر در حین گشت زنی در محدوده خیابان تهران ویلا به سرنشینان یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند .

راننده خودرو پراید با وجود دستور پلیس Police مبنی بر توقف خودرو ، با افزایش سرعت اقدام به فرار Escape کرده و تعقیب و گریز پلیس با خودرو پراید آغاز شد ؛ مأموران با استفاده از تجهیزات هشداری ، در چندین نوبت به راننده پراید دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به فرار خود ادامه می دهد .

با توجه به ایجاد خظر برای شهروندان و خودروهای عبوری ، مأموران گشت کلانتری به منظور متوقف کردن خودرو پراید اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما راننده ی آن همچنان به فرار خود ادامه می دهد که در ادامه مأموران با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو پراید می کنند .

با شلیک گلوله به سمت خودرو پراید ، راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و خودرو پس از تصادف Crash شدید با خودروهای پارک شده در خیابان رودکی متوقف می شود که بلافاصله مأموران سرنشینان خودروی پراید که 2 مرد و یک رن جوان بودند را دستگیر کردند.

با انتقال متهمین به کلانتری 137 نصر ، راننده خودرو پراید به نام ایمان 31 ساله یکی از مجرمین سابقه دار با بیش از 11 فقره سابقه دستگیری مورد شناسایی قرار گرفت ؛ بررسی سوابق ایمان نشان داد که او بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت Stealing به عنف ، سرقت داخل خودرو ، تحصیل مال نامشروع ، موادمخدر و ... بارها دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

با شناسایی ایمان به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای وی صراحتا به بیش از 300 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و عنوان داشت که با همدستی 2 عضو دیگر گروه اقدام به سرقت از خودروهای پارک شده در سطح شهر تهران کرده است.

ایمان در خصوص علت حضور یک خانم در گروه نیز عنوان داشت که زن جوان داخل خودرو باعث می شد تا کمتر به ما مشکوک شوند و همین امر انجام سرقت ها توسط من و دوستم را آسان تر می کرد .

سرگرد عباس جمشیدی ، رئیس کلانتری 137 نصر ، با اعلام این خبر گفت : متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای ناحیه 2 تهران اعزام و قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی برای متهمین صادر شد و تحقیقات از آنها برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و ... در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟