به گزارش رکنا، سرهنگ احمدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس مرکز درمانی گناوه مبنی بر مرگ یک نفر جوان بر اثر ضربات چاقو، ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد مقتول در یک مهمانی شبانه توسط یکی از دوستان خود بر اثر ضربات چاقو به شدت مجروح می شود و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ احمدی گفت: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات فنی خود را از پنج نفر از شاهدان و افراد حاضر در مهمانی آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: این افراد که از دوستان مقتول بودند در بازجویی و تحقیقات پلیس اظهار داشتند: فردی به نام "ح- ب" مقتول را به وسیله ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: متهم به قتل پس از 72 ساعت وقتی متوجه شد هیچ راهی برای فرار از دست قانون ندارد خود را به پلیس معرفی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: قاتل در بازجویی های اولیه کارگاهان پلیس آگاهی صراحتا به قتل دوست جوان خود اعتراف کرده و علت و انگیزه این قتل را درگیری و اختلاف شخصی عنوان کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟