به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت Stealing خانه تیمی از ماموران کلانتری 13 شهری آبادان برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به صورت نامحسوس محل‌هایی را که هدف سرقت دزدان قرار گرفته بود تحت نظر قرار دادند تا اینکه ساعت 23 سه شنبه 6 آذر ماه سال جاری ماموران در برابر صحنه عجیبی قرار گرفتند.

2 مرد جوان در حالیکه وسایل سرقتی در دست داشتند از یک خانه که اهالی آن در سفر بودند خارج شدند که با دیدن ماموران تصمیم به فرار Escape گرفتند اما تیم پلیسی خیلی زود این 2 سارق جوان را دستگیر کردند.

تیم پلیسی در ادامه تجسس‌های ساعتی پس از دستگیری 2 سارق جوان با مرد افیونی که با یک تلویزیون سرقتی از داخل یک خانه در منطقه طیب در حال انتقال آن بود که این مرد جوان نیز دستگیر شد.

متهمان پس از دستگیری به سرقت‌های زیادی اعتراف کردند و در بازجویی های پلیسی مشخص شد که این 3 سارق به خاطر تامین هزینه‌های اعتیادشان دست به دزدی می‌زنند.

ماموران در ادامه پی بردند که این دزدان خانه‌هایی را که افراد سالخورده در آن زندگی می کنند را بیشتر هدف قرار می‌دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 440667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟