انتشار عکس اجساد 2 مرد مخوف / در کمین پلیس خاش کشته شدند  + جزییات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت ۲ سوداگر مرگ، دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک تن و ۴۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs شهرستان خاش با کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق Contraband مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در یکی از محورهای روستایی شهرستان خاش با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس، ۲ نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و ۳ نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از خودروهای متعلق به اعضا این باند، یک تن و ۴۲۵ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک، ۶۹ کیلو و ۷۶۸ گرم هروئین، یک کیلو و ۸۵۰ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسحله کلاش، ۱۰ تیغه خشاب حاوی ۱۸۱ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم کشف کردند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟