کارگران شهرداری در ساعات اولیه بامداد روزگذشته مشغول کار در خیابان خرمشهر مشهد بودند که ناگهان متوجه شدند مرد میان سالی هراسان در پیاده رو خیابان فرار می کند و دو مرد ماسک زده نیز در تعقیب او هستند. کارگران ابتدا توجهی به ماجرا نکردند اما وقتی در یک لحظه صدای «آخ» را شنیدند به آن سوی خیابان خیره شدند آن ها با این تصور که شاید یکی از همکارانشان خدای ناکرده با خودرویی تصادف کرده باشد، دوان دوان به آن طرف خیابان رفتند و از آن چه می دیدند حیرت زده به یکدیگر می نگریستند!

 مردی که لحظاتی قبل در پیاده رو خیابان فرار می کرد، خون آلود نقش زمین شده بود و نفس های آخر عمرش را می کشید! کارگران شهرداری بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما وقتی نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه رسیدند که مرد 52 ساله جان خود را از دست داده بود. در حالی که سکوت نیمه شب، لحظات ترسناکی را در خیابان خرمشهر ایجاد کرده بود، نیروهای کلانتری شهید فیاض بخش مشهد با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

این گونه بود که حدود ساعت 3 بامداد، قاضی کاظم میرزایی عازم محل وقوع حادثه شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی قضایی از همان ساعات اولیه بامداد در حالی ادامه یافت که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در کنار قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفته بودند. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که «ح» (مقتول) ملکی تجاری (نمایشگاه اتومبیل) در محل وقوع جنایت و سوئیتی را نیز در طبقه بالای این ملک برای استفاده شخصی خود داشت. همچنین ادامه تحقیقات نشان داد مرد 52 ساله توسط دو مرد نقابدار که ماسک بهداشتی به صورت زده بودند با ضربه چاقو به قتل رسیده است و آن ها سپس سوار بر یک دستگاه پراید از محل گریخته اند. بنابراین گزارش، درحالی که تحقیقات شبانه مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی چندین ساعت طول کشید اما سرنخ های مهمی از عاملان این جنایت هولناک به دست آمد و گروه های عملیاتی کارآگاهان با صدور دستورات ویژه قضایی، رصدهای اطلاعاتی خود را در این باره آغاز کرده اند.

شایان ذکر است به دستور قاضی میرزایی، جسد این مرد 52 ساله برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سیدخلیل سجادپور

کدخبر: 440591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟