این جوان تهرانی به دختران فامیل هم رحم نکرد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی ، از دستگیری متهمی خبر داد که با انگیزه اختلافات شدید خویشاوندی و به قصد انتقام گیری اقدام به انتشار عکس های خصوصی تعدادی از خویشاوندان و بستگان خود در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام Instagram کرده است .

سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی، رئیس پلیس Police تولید و تبادل اطلاعات ( فتا ) تهران گفت : در پی طرح شکایت دختر 25 ساله ای مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی اش در شبکه های مختلف مجازی بویژه اینستاگرام ، پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، تعداد دیگری از خانم های جوان به پلیس فتا مراجعه و عنوان داشتند که تصاویر آنها نیز به شیوه ای مشابه در فضای مجازی منتشر شده که در بررسی های بیشتر مشخص شد که تمامی آنها دارای رابطه خویشاوندی با یکدیگر هستند .

کارآگاهان پلیس فتا در اقدامات پلیسی خود اطلاع پیدا کردند که مرد ناشناسی با دسترسی پیدا کردن به حریم خصوصی شکات پرونده در فضای مجازی ، با سوء استفاده از هویت و تصاویر آنها اقدام به ایجاد حساب های کاربری و صفحات شخصی مجعول در شبکه های مجازی کرده و از طریق همین صفحات شخصی اقدام به انتشار تصاویر زنان و دختران کرده است .

اقدامات ویژه پلیسی در این پرونده در دستور کار قرار گرفت تا سرانجام کارآگاهان پلیس فتا موفق به شناسایی مردی 35 ساله شدند که بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی دادسرای ناحیه 31 تهران ، این متهم در خانه اش در منطقه ستارخان تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد ؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دارای رابطه خویشاوندی و خانوادگی با کلیه شکات است .

متهم در اظهارات اولیه منکر اطلاع داشتن از انتشار تصاویر شکات در شبکه های مجازی شد اما در ادامه و با ارائه شواهد و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و صراحتا عنوان داشت که به انگیزه انتقام گیری از اعضای فامیل اقدام به انتشار تصاویر شکات و همچنین اخبار کذب در خصوص آنها کرده است ؛

متهم در اعترافاتش عنوان داشت : بواسطه رابطه خانوادگی و خویشاوندی ، به صفحات خصوصی و شخصی آنها در اینستاگرام دسترسی داشتم و به واسطه همین دسترسی اقدام به جمع آوری تعدادی از عکس های خصوصی آنها کردم ؛ پس از آن با ایجاد حساب های کاربری مجعول و دروغین ، تصاویر آنها را در شبکه های مجازی بویژه اینستاگرام پخش و برخی مطالب کذب و دروغین را نیز به آنها منتصب کردم .

سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی ، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ( فتای ) تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم روانه ی زندان Prison شد .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟