به گزارش گروه حوادث رکنا، شیما، زن 28 ساله با اعلام شکایت در پلیس آگاهی به دادسرا ارجاع داده شد و در آنجا در مقابل بازپرس به شرح موضوع تلخی که برای وی رقم خورده پرداخت و گفت: پس از طلاق از رامین، همسر اولم با سروش آشنا شدم. او تاجر بود و به صادرات و واردات کالا مشغول بود. او قبلاً در یکی از مسافرت های خارجی خود با زنی از کشورهای آسیای میانه ازدواج کرده بود ولی آن زن پس از حدود ۲سال زندگی در ایران، به اتفاق فرزند خردسالش به کشور خود بازگشته بود.

زن جوان ادامه داد: من تحت تاثیر حرف های عاشقانه سروش قرار گرفتم. سروش خود را فردی متعصب و با ایمان جلوه می داد به همین خاطر خیلی زود مراسم ازدواج ما برگزار شد اما این رویاهای شیرین بیشتر از چند روز دوام نیاورد چرا که همسرم را در حال خوردن مشروبات الکلی دیدم. تازه فهمیدم او به خاطر جلب اعتماد من خود را فردی مؤمن نشان می داد. چند بار هم عطر و ادکلن و گیره های سر زنانه در اتاقم پیدا کردم که موجب دلسردی من از سروش شد.

شیما در ادامه افزود: وقتی مشاجرات ما بالا گرفت توافق کردیم تا او ۱۴سکه طلا به من بدهد و بی سروصدا از هم جدا شویم اما روزی که قرار بود صبح به دادگاه برویم من موضوع را به یکی از بستگان امیر گفتم او نیمه های شب به خانه مادرم زنگ زد و مرا تهدید کرد.

زن جوان اظهار داشت: پدر و مادرم به سفر زیارتی رفته بودند و من در منزل آن ها تنها بودم .صبح زود ناگهان مرد جوانی به زور در منزل پدرم را باز کرد و با چاقو به سراغ من آمد و به نیت کثیفی که در سر داشت جامه عمل پوشاند و سپس از محل گریخت. زمانی که با همسرم تماس گرفتم و موضوع را با او در جریان گذاشتم متوجه شدم که این توطئه سیاه زیر سر خود او بوده است.

بازپرس پرونده در ادامه با معرفی زن جوان به پزشکی قانونی دستور احضار سروش را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم پربازدید از غیرتی شدن برادر هنگام مسابقه کشتی خواهر

کدخبر: 440193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟