قتل سرایدار ساختمان نیمه کاره به دست 2 جنایتکار جوان +عکس

این جنایت Crime 28آبان در ساختمان نیمه کاره‌ای در هشتگرد اتفاق افتاد و مرد 55ساله‌ای به نام فریدون که سرایدار ساختمان بود در اثر ضربه جسم نوک تیز جان باخت.

ساعتی بعد به‌دنبال تماس تلفنی با کلانتری شهرک کوثر مأموران گشت در محل جنایت حضور یافتند و با جسد مرد سرایدار روبه‌رو شدند. به دستور بازپرس کشیک قتل Murder جسد فریدون به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در نخستین گام کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی دریافتند که سرقت‌هایی نیز از ساختمان نیمه کاره انجام شده است.

معمای این جنایت زمانی رمزگشایی شد که کارآگاهان از طریق ردیابی گوشی همراه مرد سرایدار که دزدیده شده بود توانستند یکی از قاتلان را نیمه شب در حوالی بزرگراه نظرآباد در حالی که سوار بر خودرو پراید سفید رنگی بود دستگیر کنند.

رسول در نخستین بازجویی‌ها خیلی زود پرده از راز جنایت برداشت وبه کارآگاهان گفت: من وهمدستم هنگام سرقت Stealing از ساختمان، سرایدار را که می‌خواست مانع سرقت شود کشتیم و پابه فرار Escape گذاشتیم.

با اعتراف‌های رسول همدست او هم تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفت و طولی نکشید که مخفیگاهش شناسایی شد.اصغر که با دیدن مأموران پلیس شوکه شده بود پا به فرار گذاشت اما پس از یک ساعت تعقیب وگریز سرانجام با شلیک گلوله پلیس که به پای او اصابت کرد بازداشت شد.

این متهم در حالی که هم‌اکنون برای درمان به بیمارستان امام صادق(ع)منتقل شده است به جنایتی که با همدستی رسول مرتکب شده است اعتراف کرد.

با توجه به اعتراف‌های صریح این دو متهم پرونده آنها برای تکمیل سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار دارند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟