بلای شوم برای ستاره در اتاق خواب این خانه ! / در شرق تهران رخ داد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : ساعت 19 روز چهارشنبه 30 آبان ماه سال جاری یک مرکز درمانی در شهرک رضویه خبر فوت مشکوک دختری 9 ساله به نام ستاره ، به کلانتری 169 مشیریه اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری و برابر نظریه تیم پزشکی مبنی بر وجود آثار خفگی بر روی گردن ، بلافاصله موضوع به اداره 10 پلییس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

2352

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" ، تحقیقات از مادر ستاره در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ مادر ستاره که با کمک صاحب سوپرمارکت محل سکونتشان و در غیبت پدر ستاره ( به علت حضور در محل کار ) دخترش را به مرکز درمانی رسانده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " همراه ستاره و پسرم که کوچکتر از ستاره است ، یک فیلم سینمایی Movie هندی گذاشته و آن را تماشا کردیم ؛ داستان فیلم بگونه ای بود که در یک قسمت از فیلم ، قهرمان داستان حلق آویز شده و در ادامه ی فیلم مجددا زنده می شد . با پایان فیلم ، برای آماده کردن شام به داخل آشپرخانه رفتم و بچه ها نیز در حال بازی کردن بودند ؛ متوجه نشدم که ستاره چه زمانی به داخل اتاق خوابش رفت . پس از دقایقی ستاره را صدا کردم اما جواب مرا نداد ؛ مجددا ستاره را صدا زدم اما باز جوابی نیامد ؛ به دنبال ستاره از آشپزخانه بیرون آمده و به سمت اتاق خواب بچه ها رفتم . ناگهان ستاره را دیدم ؛ رشته ای پلاستیکی که از در کمد دیواری آویزان شده بود ، دور گردن دخترم قرار داشت ؛ ستاره حرکت نمی کرد ؛ ترسیدم و با صدای بلند او را صدا زدم اما صدایی از ستاره نیامد ؛ به سرعت به داخل کوچه آمده و از اهالی محل کمک خواستم ؛ صاحب سوپرمارکت محل با شنیدن فریاد ، التماس و خواهش هایم برای کمک کردن به دخترم به داخل خانه آمد ؛ گردن ستاره را از داخل رشته ی پلاستیکی در آورد ؛ چندین بار به او تنفس مصنوعی داد اما ستاره نفس نمی کشید ؛ به سرعت ستاره را سوار ماشین کرده و به مرکز درمانی رساندیم ؛ تیم پزشکی تلاش زیادی کرد اما دخترم ستاره دیگر نفس نمی‌کشید و به کام مرگ فرو رفته بود.

26276434

در ادامه ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل زندگی ستاره به بررسی اظهارات مادر ستاره پرداختند ؛ جسد ستاره نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و برابر نظریه تیم پزشکی اعلام شد که هیچگونه آثار ضرب و شتم بر روی جسد وجود نداشته است .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده فوت دختر 9 ساله پرونده با موضوع فوت مشکوک تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد . اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟