حجم ویدیو: 27.87M | مدت زمان ویدیو: 00:04:17

به گزارس گروه حوادث Accidents رکنا، سردار محمدیان در راستای این خبر گفت: ماموران پلیس Police آگاهی استان البرز با اشراف به محل‌های سرقت Stealing و پاتوق دزدان در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان شدند و در بررسی از مخفیگاه دزدان اموال سرقتی زیادی به دست آمد.

رییس پلیس استان البرز افزود: در این عملیات پلیسی یک باند توزیع مواد مخدر Drugs که در استان البرز فعالیت داشتند دستگیر شدند و از مخفیگاه این متهمان نیز 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از تریاک و حشیش کشف شد.

سردار محمدیان در خصوص ارزش اموال سرقتی کشف شده گفت: در کشفیات وسایل سرقتی چند تخته فرش گرانقیمت که ارزش میلیاردی دارند کشف شده است و با توجه به شناسایی مالخرها و دیگر وسایل سرقتی هنوز ارزش این کشفیات کارشناسی نشده است که از شروع این عملیات تعدادی از صاحبان این وسایل سرقتی شناسایی شده اند.

رییس پلیس استان البرز در خصوص سرقت گوشی های موبایل ادامه داد: امروز دزدان گوشی های موبایل پس از سرقت اقدام به تخریب گوشی و مالخرها برای استفاده از قطعات گوشی اقدام به خرید آن می کنند که مردم باید توجه داشته باشند که در زمان صحبت با تلفن سعی کنند از هندزفری استفاده کنند و در غیر این صورت توجه بیشتری به افراد در خیابان داشته باشند تا طعمه دزدان قرار نگیرند.

بنا به این گزارش، با توجه به وسایل سرقتی کشف شده گفته می‌شود ارزش این وسایل 18 میلیارد باشد که در این راستا تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالباختگان و دیگر وسایل سرقتی ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟