انهدام باند دزدان خانه‌ها در پاتک پلیس / رییس باند مرد عنکبوتی بود + عکس

سرهنگ قاسم دست خال فرمانده پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران گفت: سارقان خانه‌های تهران که اقدام به سرقت Stealing طلا و جواهرات در منازل می‌کردند توسط پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

وی در رابطه با شیوه سرقت متهمان گفت: متهمان به شیوه زاغ زنی به این صورت که یکی از آن ها با سرک کشیدن در محل سرقت مراقب رفت و آمد اهالی محل بود و 4 نفر دیگر با بالا رفتن از خانه ها که از خالی بودن آن ها اطمینان داشتند اقدام به سرقت و ربودن طلا و جواهرات و وسایل با قیمت می کردند.

فرمانده پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان از سابقه داران هستند و در تمامی سطح شهر تهران اقدام به سرقت می کردند که بیشتر از طبقات اول و دوم منازل سرقت می کردند تا بعد از انجام آن به راحتی و با سرعت از محل سرقت بتوانند فرار Escape کنند.

وی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده که به دلیل بالارفتن سریع و راحت از دیوار خانه ها به مرد عنکبوتی مشهور است، گفت: ارزش مالی وسایل سرقتی کشف شده از مخفیگاه متهمان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

فرمانده پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟