این مرد اعدام نمی شود! / او به ادکلن های زنانه آلرژی داشت! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 13 دی¬ماه سال 94 مأموران کلانتری ابوسعید تهران درجریان قتل Murder پسر 19 ساله ای به نام مجید در خانه خواهرش قرار گرفتند.

بررسی های میدانی نشان داد مجید در جریان درگیری با ضربه چاقو از سوی شوهر خواهرش به قتل رسیده است.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی عامل قتل که در محل حضور داشت بازداشت شد.

او با اقرار به جرمش در خصوص انگیزه قتل گفت: «مجید به حرفم گوش نکرد او را کشتم.»

داماد قاتل The Murderer در شرح ماجرا گفت: «روز حادثه Incident من و همسرم در خانه بودیم و قرار بود برادرزنم از شهرستان به خانه ما بیاید. نزدیک ظهر مجید آمد و بعد از کمی استراحت همسرم برای خرید از خانه بیرون رفت. من و مجید تنها ماندیم. بعد از رفتن همسرم، مقتول به اتاق خواب رفت و از ادکلن¬هایی که همسرم روی میز آرایش اش چیده بود به خودش زد.

وی ادامه داد:از آنجاییکه تنگی نفس داشتم از او خواستم ادامه ندهد اما او بی¬تفاوت به کارش ادامه داد.»

متهم در خصوص قتل گفت: «لحظاتی گذشت و دوباره به مقتول تذکر دادم اما او اصرار داشت که ادکلن¬ها را روی لباسش امتحان کند همین شد که عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم. در آن درگیری ناخواسته دست به چاقو شدم و یک ضربه به قفسه سینه¬اش زدم. باور کنید قصد کشتن Killing نداشتم.»

با اعترافات قاتل و بازسازی صحنه جرم Crime پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در اولین جلسه محاکمه متهم بنا به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

این حکم در شعبه 19 دیوان عالی کشور تأیید شد و در آستانه اجرا قرار داشت که اولیای دم به خاطر نوه¬شان – فرزند متهم – با دریافتصد میلیون تومان دیه اعلام گذشت کردند.

داماد جنایتکار روز گذشته بار دیگر از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت و در آخرین دفاعش گفت :«کارگر چاپخانه بودم و در این سالها بیکار شدم. این چند سال حبس مرا به انداز کافی تنبیه کرد و حالا به خاطر اشتباهی که کردم پشیمانم. از اولیای دم که فرصت زندگی دوباره بخشیدند ممنونم و از همسرم نیز که در این سالها مرا ترک نکرد تشکر می¬کنم. از دادگاه می¬خواهم هرچه زودتر مرا آزاد کنند تا این سالها را برای خانواده¬ام جبران کنم.»

در پایان هئیت قضایی متهم را با احتساب روزهای بازداشت به سه سال حبس محکوم کرد. به این ترتیب متهم به زودی آزاد خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟