به گزارش رکنا، سردار ناصر اصلانی درباره جزییات این پرونده و دستگیری متهمان آن اظهار کرد : در پی وقوع یک فقره سرقت Stealing مسلحانه از یکی از بازار‌های طلافروشان در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنان را تحت نظر قرار داده و موفق شدند هر ۳ سارق را دستگیر کنند، تصریح کرد: متهمان به سن‌های ۳۸، ۲۷ و ۳۲ ساله در بازجویی‌های پلیسی به سرقت مسلحانه طلاجات از بازار Store طلا فروشان ارومیه اعتراف کردند.

سردار اصلانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، طلا‌های مسروقه به مقدار بیش از ۸ کیلوگرم و به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، ۲ قبضه اسحله کلاشینکف و کلت کمری با بیش از ۱۰۰ فشنگ جنگی، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه سواری ۲۰۶ توقیف و ۴ متهم دیگر که در طراحی نقشه سرقت، اختفا اموال مسروقه و مساعدت در فرار Escape متهمان نقش داشتند نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از اصناف خواست با عمل به توصیه‌های پلیسی و رعایت ملاحظات ایمنی ضمن پیشگیری از هرگونه جرائم مشابه احتمالی، پلیس استان را در انجام ماموریت‌های خود همراهی کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟