راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا سید حسینی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت که منجر به فوت مدیرعامل تامین اجتماعی و معاونت پارلمانی وی شد، گفت: در این حادثه علاوه بر راننده تانکر حمل سوخت، راننده استانداری نیز بازداشت شده است.

وی گفت: طبق نظر کارشناسی پلیس راه استان در این حادثه مسئول اداره راه مربوطه، راننده استانداری و راننده تانکر حمل سوخت به نسبت مساوی مقصر شناخته شده اند.

این مقام قضایی در استان گلستان اضافه کرد: چندی قبل در جلسات شورای پیشگیری ازوقوع جرم  استان گلستان ده نقطه حادثه خیز رانندگی در خیابان‌های ورودی و خروجی شهر گرگان را در جهت رفع خطر و احداث موانع فیزیکی برای تردد آسانتر اعلام کرده بودیم اما اقدامات لازم در این رابطه صورت نگرفت.

دادستان مرکز استان گلستان در ادامه تاکید کرد: با مسئولان مربوطه که در این راستا کوتاهی کرده اند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

گفتنی است در همان ساعات اولیه وقوع تصادف نماینده دادستانی درمحل حضور یافته و دستورات قضایی را به صورت میدانی صادرنموده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟