کشف 86 کیلوگرم تریاک و دستگیری 5 سوداگر مرگ در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر گفت: مأموران پلیس Police با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی 2 محموله مواد مخدر Drugs دستگیری قاچاقچیان شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان موادمخدر را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کرده و 50 کیلو و 400 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در آن خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط نمایند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی محور دیلم به زیدون شهرستان بهبهان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر 35 کیلو و 530 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرده و یک دستگاه خودروی سواری پراید را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در این 2 عملیات 85 کیلو و 930 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه 5 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟